21 abr 2010

Volve o Dontest con....Tere Feijoó

Moitos de vós preguntabades estes días na biblioteca que a semana anterior non houbera Dontest...outros que o seu/súa profe aínda non respostara....pois de golpe e porrazo zanxamos as dúas cuestións. Tere Feijoó, mestra de sexto de primaria, contesta a conciencia e entretennos un rato coas súas experiencias lectoras ao longo da súa vida. Un pracer ler este Dontest, aí vai:

1. Lembras quen te ensinou a ler?
- O primeiro contacto que tiven coa lectura foi na miña casa, miña nai ensinoume nunha cartilla as primeiras letras, que eran as vogais.
Despois cando as aprendín xa non quixen que ensinaran máis ata que fun á escola e alí dona María, que así se chamaba a miña primeira mestra, ensinoume a ler.
2. Cal foi o primeiro libro que liches?
- Cando eu era nena non había moitos libros de literatura infantil como agora. O que lembro era que tiña e lía moitos contos cuns debuxos fantásticos e tamén lía moitos tebeos que ía cambiar a un kiosco que había na Praza do Ferro en Ourense. O primeiro libro que lembro que impactara foi "Buenos días tristeza", de François Sagan.
3. Cal é o teu libro favorito?
- Non teño un libro favorito. Si teño uns temas de lectura favoritos; historias de médicos, enfermeiras, hospitais.... e os de xuízos.
4. E o teu autor preferido?
- Hoxe en día non teño un autor favorito. De xoven lin todas as obras de Somerset Maughan.
5. Cal é o último libro que liches?
- Mil soles espléndidos, de Khaled Hosseine.
6. Cantas horas les á semana?
- Non todas as que me gustaría. Unhas 6 ou 7 horas e unhas semanas máis ca outras.
7. Agora estás a ler...
- La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina, que é o segundo libro da triloxía de Stieg Larsson.
8. Para rematar, un lugar e un momento para ler.
- As tardes de chuvia das fins de semana que non se pode saír, no salón da miña casa.

No hay comentarios: