28 abr 2010

Para que len Víctor e Lucía?

"Gústame ler porque me divirto. Os libros que máis me gustan son os de Gerónimo Stilton. Os libros tamén me distraen, pois paso un bo rato con eles.
Cos libros aprendo cultura xeral, novas palabras e a escribir ben, sen faltas de ortografía.
Tamén me gustan moito os cómics de Mortadelo e Filemón."

"Eu leo para divertirme, para entreterme, para pasalo ben...pero sobre todo leo porque é o máis interesante do mundo. Se por min fora, pasaría todo día lendo.
Para min ler é como explorar mundos novos e convertirme na personaxe principal.
Os libros axúdanme a estudar e a aprender cousas que non coñecía. Aínda hai moito por saber e quero comprobar se na fermosa biblio do cole poderei seguir aprendendo cousas novas."

1 comentario:

Anónimo dijo...

Víctor e lucía son os mellores!